onsdag 11 april 2012

Back in buisness ..


Efter ett längre uppehåll så har jag nu blåst liv i min gamla Blogg, Duvedsfiske, igen .
Med Bloggsidan i ny skepnad och med annan tappning, så hoppas jag att den faller er i god dager .
Här ska jag återigen reflektera över,och dela med mig av, mina upplevelser och fiskeäventyr i bild och text .
Jag bor med min Sambo i hjärtat av fiskeparadiset Duved, i västra Jämtland, och närheten till otaliga fiskevatten ska förhoppningsvis ge möjlighet till täta uppdateringar här på Blogg-sidan .
Fiskekort är inköpta för säsongen och snart ska fiskespöt få sig en ny rulle och 0.16 mm stumlina .
På gården syns solens framfart på snön, inte länge så kvar nu ..

Väl mött i skog och mark FiskarBröder och Systrar !!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att se dig tillbaka i matchen igen :-)

    SvaraRadera
  2. tack för det, ska bli kul att skriva lite igen ;)

    SvaraRadera